Αφορούν επτά περιπτώσεις που επιδοτούνται με ποσά από 19.338 ευρώ έως 23.000 ευρώ και με τη συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη να φτάνει τις 149.828,43 ευρώ
Τις πρώτες εντάξεις στο πλαίσιο της πρόσφατης δράσης για τα «πράσινα ταξί» ενέκρινε το ΥΠΕΝ.
Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν επτά αιτήσεις ωφελουμένων/τελικών αποδεκτών με το ποσό της επιδότησης για καθεμιά να κυμαίνεται από 19.338,68 ευρώ έως 23.000 ευρώ.
Η συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη για τις παραπάνω αιτήσεις φτάνει τις 149.828,43 ευρώ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι είχαν υποβληθεί και άλλες πέντε αιτήσεις οι οποίες απορρίφθηκαν.
Οι όροι του προγράμματος
Στους ειδικούς όρους και υποχρεώσεις περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:
– Ο ωφελούμενος/τελικός αποδέκτης, εφόσον έχει ολοκληρώσει το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο του εγκεκριμένου αιτήματος, δύναται να αιτηθεί την καταβολή της αναλογούσας δημόσιας ενίσχυσης.
– Καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης επιτρέπεται μία τροποποίηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου, εφόσον δεν αυξάνεται η αρχικά εγκριθείσα επιχορήγηση και εφόσον με την αιτούμενη διαμόρφωση ή τροποποίηση δεν αλλοιώνονται οι προϋποθέσεις ένταξης στο πρόγραμμα.
-Ο ωφελούμενος/τελικός αποδέκτης της παρούσας δράσης θα πρέπει να μην έχει επιδοτηθεί για το ίδιο όχημα μέσω οποιασδήποτε άλλης δράσης επιδότησης και να μην διαθέτει ενεργό αίτημα επιδότησης για το ίδιο όχημα στη δράση «Κινούμαι Ηλεκτρικά-Α’ και Β’ κύκλος» και «e- Astypalea» (είτε σε φάση υπαγωγής είτε σε φάση ολοκλήρωσης),
-Θα πρέπει να διατηρήσει το όχημα που αγόρασε μέσω της δράσης στην κατοχή του τουλάχιστον για δυο έτη, από την ημερομηνία ταξινόμησης και να διαθέτει Ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας.
-Σε περίπτωση επιδότησης σημείου επαναφόρτισης Η/Ο το σημείο επαναφόρτισης Η/Ο να λειτουργεί για τουλάχιστον 36 μήνες από την πληρωμή του ποσού χρηματοδότησης και να τοποθετείται, τεκμηριωμένα, σε ιδιόκτητο ή μισθωμένο από τον ωφελούμενο χώρο. Αντίστοιχα, σε περίπτωση χρονομίσθωσης η ισχύς του μισθωτηρίου συμβολαίου να μην είναι μικρότερη των 36 μηνών.