Δήμοι Αττικής: Έκδοση Βεβαίωσης «αδυναμίας μετακίνησης» λόγο της κακοκαιρίας στη χώρα.
Λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων και της κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα», αρκετοί ήταν οι εργαζόμενοι, που δεν είχαν τη δυνατότητα να μεταβούν στον χώρο εργασίας τους, όντας εγκλωβισμένοι.
Για να μην χάσουν, όμως, μέρος τον απολαβών τους, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση της εν λόγω της βεβαίωσης για «αδυναμία μετακίνησης», αν κι εφόσον χορηγείται από τον Δήμο τους.
Τι ισχύει με τη βεβαίωση
Αρχικά, η βεβαίωση χορηγείται σε εργαζομένους, που, έχουν συμπληρώσει – τουλάχιστον – 10ημερη πραγματική εργασία στον εργοδότη τους και απείχαν από τα καθήκοντά τους λόγω των καιρικών φαινομένων κι όχι εξαιτίας δικής τους υπαιτιότητας.
Με δεδομένο, λοιπόν, αυτό το κριτήριο, δικαιούνται νομίμως τις αποδοχές τους για εκείνη την ημέρα, αν, φυσικά, η επιχείρηση λειτούργησε κανονικά.
Αν τώρα δεν λειτούργησε, συνεχίζει να ισχύει, αν ο ίδιος ο εργοδότης διέκοψε τη λειτουργία της χωρίς να λάβει τα απαιτούμενα «μέτρα άκρας επιμέλειας και σύνεσης».
Να σημειωθεί, όμως, ότι η επιχείρηση, που είναι κατ’ αντικειμενική κρίση αδύνατο να λειτουργήσει, τα μέρη απαλλάσσονται αμοιβαία από τις υποχρεώσεις τους σε ό,τι αφορά την παροχή εργασίας κατά την ημέρα που παρέμεινε κλειστή.
Η συγκεκριμένα μέρα, δεν δύναται να χρεωθεί αυτοβούλως από τον εργοδότη ως «άδεια».
Παράδειγμα
Βεβαίωση αδυναμίας μετακίνησης εκδίδεται από τον Δήμο Πετρούπολης, η οποία και βρίσκεται εδώ
Σε περίπτωση, που ανακύψει κάποιο πρόβλημα, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο email του Δήμου Πετρούπολης: protokolo@petroupoli.gov.gr , αναγράφοντας:
1. Ονοματεπώνυμο
2. πατρώνυμο
3. διεύθυνση κατοικίας
4. τηλέφωνο επικοινωνίας
5. email αποστολής της βεβαίωσης